T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / EYÜPSULTAN - Mareşal Fevzi Çakmak Çok Programlı Anadolu Lisesi

VELİ - ÖĞRETMEN RANDEVU SİSTEMİ

Milli Eğitim Bakanlığımız tarafından hayata geçirilen “Veli Randevu Sistemi”, velilerimizin öğretmenlerimiz ve okul yöneticilerimizle yapacağı görüşmeleri daha kolay ve hızlı bir şekilde dijital ortamda planlamasını sağlıyor. Artık velilerimiz, öğretmen görüşmeleri için e-Devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz internet sitesi üzerinden kolayca randevu alabilirler.

 Randevu Alma Adımları:

             1.Okulumuzun internet sitesine giriş yapın: https://maresalfevzicakmakcpal.meb.k12.tr/

            2.Bağlantılar bölümünden “Okuldan Randevu Al” sekmesine tıklayın.

            3.e-Devlet kullanıcı bilgilerinizle sisteme giriş yapın.

            4.Görüşme yapmak istediğiniz öğretmenin adını ve soyadını seçin.

            5.Size uygun olan randevu tarihini ve saatini seçin.

            6.“Randevu Al” butonuna basarak işlemi tamamlayın.

 

Randevu Sonrası:

             •Alınan randevuları sistemde hemen görüntüleyebilirsiniz.

            •Geçmiş ve aktif randevularınızı takip edebilirsiniz.

            •Günü gelmemiş randevularınızı sistem üzerinden iptal edebilirsiniz.

 

Sistem Açıklığı ve Bildirim Süreci:

             •Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğle saatine kadar sistem açık tutulacaktır.

            •Cuma öğleden sonra ise okul yönetimi, öğretmenlere randevu saatlerini bildirecektir.

 

Bu yenilikçi sistemle, iletişim sürecimizi daha hızlı ve kolay hale getiriyor, velilerimizle güçlü bir iş birliği sağlamayı hedefliyoruz.

 

Okulumuz İletişim Adresi:

https://maresalfevzicakmakcpal.meb.k12.tr/

 

Randevu almak ve detayları öğrenmek için web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 26.11.2024 - Güncelleme: 26.11.2024 19:21 - Görüntülenme: 268
  Beğen | 2  kişi beğendi